L’alimentació saludable, la salut bucodental, la gestió o del dol i la importància de seguir correctament els tractaments farmacològics són la proposta de temes del nou cicle de xerrades Aules de Salut – Diàlegs amb la Comunitat. La iniciativa vol fer arribar els consells de prevenció i promoció de la salut a la població des d’una mirada professional però amb el model d’experiència de pacient, es a dir, col·locant a la persona i, per extensió, els diferents agents de salut especialment del teixit social i local, al centre. Per aquest motiu, el cicle organitzat per l’Ajuntament de Badalona i BSA, amb la col·laboració de PFB, implica a un nombrós equip de professionals de ambdues institucions, i amb persones i col·lectius vinculades a la comunitat.
El 23 de setembre, de 18 a 19 hores, arrancarà el cicle amb la xerrada “Nou curs, nous hàbits: menjar bé a qualsevol edat” gràcies a la participació de Tània González, dietista nutricionista de BSA i Ricard Álvarez, soci treballador de la cooperativa Conreu Sereny. L’activitat estarà dinamitzada per Xavi Crego, cap de salut de l’Ajuntament de Badalona. Els assistents disposaran d’un petit refrigeri cortesia de PFB.
Acte inaugural
La primera de les xerrades serà precedida – de 17.30 a 18 hores- per l’acte inaugural del cicle de conferències a càrrec de la 4ª tinenta d’alcaldia de Sostenibilitat i Transparència, Sònia Egea, que engloba la salut pública entre altres atribucions; la vicepresidenta del Consell d’Administració de BSA i 5a tinenta d’alcaldia d’Hisenda, Recursos Humans i Serveis Socials, Eva Guillén i el gerent de BSA, Toni Salas.
Inscripcions
Per assistir-hi, cal reservar la plaça al formulari d’inscripció que trobareu en aquest enllaç https://bit.ly/AulaSalutSetembre2025. Seran atorgades per ordre d’inscripció i confirmades a través de correu electrònic.